mandag, oktober 30, 2006

Jeg har utdannelse, har du en relevant jobb til meg?

Jeg er helt overbevist om at det går an å kjede seg så mye at man svimer av. Jeg har vært på nippet et par ganger på forelesning. Men forelesninger varer tross alt ikke så lenge. Stort sett er det en pause mellom, slik at man får tid til å hente seg inn etter 45 minutter med ekstrem kjedsomhet. Det som er verre er når man sliter på besvimelsens rand en hel arbeidsdag. Det er ikke det at jobben er så ille, når det skjer noe her. Men åtte timer nesten uten noen ting å gjøre. Gosh, som en kjent norsk sangerinne ville sagt det. Men, ikke for det, på denne måten tjener jeg i hvert fall penger på å kjede meg så mye at jeg nesten svimer av. Dèt gjør man ikke som student.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har vi sittet en time i stua, fire mennesker i bredden, med hver vår pc på fanget og snakket med hverandre på msn.

Tevanga sa...

Velkommen til teknologiens tidsalder ;o) Helt usannsynlig nerdete. Vi gjorde det i Volda vi og.