mandag, oktober 02, 2006

Gi meg tilbake min vatertilstand.

Noen ganger er livet og humøret i vater. Ingen store oppturer, ingen store nedturer. Det kan virke kjedelig, men er veldig behagelig. Andre ganger er det mer berg-og-dalbane. Det kan virke spennende, men er veldig ubehagelig. I hvert fall om du spør meg. Det er det ingen som har gjort, men jeg uttaler meg allikevel. Med en gang det kommer en opptur, så er nedturen allerede bestemt. Er du konge på byen fredag eller lørdag så kommer nedturen søndag. Kanskje fortsetter den langt utover i uka. Er du uovervinnelig på fredag så ligger du likevel nede søndag. Der er det folkens. Livets realiteter. Sorry.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heh. Har vel tenkt tanken selv, men hva har vatertilstanden å stille opp mot en helg som denne? Sett på musikk og håp at det går over.

Og slutt å fantasere om fortiden ;) Erase all the memories

Tevanga sa...

Du har selvfølgelig rett. Men, under en helg som denne så vipper selvsagt vatertilstanden, og det er positivt absolutt. Men jeg vil gjerne ha den igjen i løpet av søndagen. I hvert fall mandag.