tirsdag, desember 19, 2006

Er det meg det er noe galt med eller?

Jeg fulgte ikke med på "Skaperen" da det gikk, men som de fleste andre noen lunde oppdaterte mennesker fikk jeg jo med meg litt av det som foregikk. Og jeg må si det; denne anti-dop-snowboardklær-kolleksjonen til den langhåra lille karen forstår jeg ikke. Jeg forstår det rett og slett ikke. De kaller det klær mot dop. Hvordan kan klær være mot dop? Hvordan kan han komme på andreplass eller hvor det var han havna i "Skaperen" med klær mot dop? Ingen har noen sinne sagt hvordan de er mot dop. (Det vil si, de har sikkert sagt det i løpet av programmet, men jeg har ikke fått det med meg. )Er de fulle av statements? Går overskuddet til forebyggende arbeid? Jobber klærne selv med forebyggende arbeid når du tar dem av deg om kvelden? Hvordan er dette så forbanna nyskapende? JEG FORSTÅR DET IKKE!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje klærne er selvantennelige om du putter hasj i lommene på dem?

Tevanga sa...

Hahaha, ja, det ville være en god idè hvertfall. Da hadde jeg skjønt hva som var så nytt med dem.