søndag, februar 04, 2007

En helg with a twist.

I'll try anything once. Nå har jeg prøvd Kamikaze, og da slipper jeg det flere ganger. Ikke bare Kamikaze, men VIP-loungen på Kamikaze. Jeezez. Jenter med mer sminke enn klær og mer pupper enn kropp ellers. And the guys who like it. Steike. Ikke min greie, men det var jo moro å ha prøvd det. 68 kroner for en flaskeøl, kø foran speilet på doen og hylende jenter som prater om hvor mye champagne de har sølt over fingrene sine. Da de begynte å spille techno gikk vi. På homsebar. Så har jeg prøvd det og. Frustrerende å være på et sted med så mange pene menn (det var visst ladies night på et annet homsested så det var omtrent bare menn der) i ett rom og så er de så uoppnåelige. Men jeg følte meg mer komfortabel der enn med glamourmodellene på Kamikaze. Men at det var moro å ha opplevd begge steder, det er det ingen tvil om.

3 kommentarer:

Astgi sa...

Hoihoi! So you're also blogging? Helg med twist - ja, mest frityr på jobb for min del:) Ellers? Åssen går det? Greit om jeg linker deg fra min blogg eller?

Marthe-Julie sa...

Hehe! Høres ut som en knallhelg spør du meg. Når det kan blogges om det er det bra;)

Tevanga sa...

Halla astgi! Bare link ivei! Jeg holder på å legge til linker litt sånn etter hvert, så hvis det er greit skal du ikke se bort fra at jeg linker deg og. Ellers står det bra til. Jeg venter på våren og bedre tider, og jobber litt imens :o)