onsdag, oktober 27, 2010

Ending on a high note.

En gang tidlig på nittitallet var jeg på min første konsert. Jeg var et sted mellom åtte og ti år, og stor fan av a-ha. Pappa tok en lykkelig liten frøken med seg i Oslo Spektrum for å oppleve de store heltene. Vi hadde plasser laaangt bak, men hadde med kikkert og frøkna var meget fornøyd. Nå, 20 år senere, holder jo a-ha sine avskjedskonserter, men dessverre var vi for sent ute til å skaffe billetter. Jeg så for meg en aktiv høst på Finn med søk etter billetter og googling av selgere. Men, hva skal man vel med Finn når man har en superpappa og det legges ut en ekstrakonsert? Wohoo! På middag hos parents igår spurte han nonchalant om jeg hadde planer 30. november. Jeg svarte, som sant var, at jeg ikke kom på noe. Fint, sa han, for da skal vi på konsert. Med a-ha! I Spektrum! Jeg begynte min konsertkarriere i Spektrum med a-ha, og nå er jeg med på slutten av deres karriere i Spektrum. Med pappa.

2 kommentarer:

Malin sa...

Så god pappa du har da!

Tevanga sa...

Ja, sant?! Den beste :o)