torsdag, mars 15, 2007

Våååår tralala våååår tralala vååår tralala VÅR!

Det tok altså en ukes tid, så var (nesten) all snøen borte. Selv om det ikke har vært noen dager som egner seg til utepils siden kvinnedagen. så har jeg stor og god tro på at det ikke er lenge til vi kan sitte i sola og nyte denne deilige drikken hver dag om vi har lyst. Forhåpentligvis blir det vær til dette imorra, for da har min gode venn og kollega Ida og jeg planlagt å ta årets første utepils.

Årets første utepils er noe helt spesielt. De(n) er som reger forholdsvis kald(e) - og da mener jeg både på kroppen og i glasset - men man klager jo ikke av den grunn. For lykken er å sitte ute og drikke øl.

Jeg har forresten aldri påstått at jeg er vanskelig å glede.

1 kommentar:

Tevanga sa...

Ikke helt sikker på det. Det er liksom ikke helt det samme. Men siden jeg skal gjøre det samme om to uker så sier jeg ja ;o).