søndag, januar 28, 2007

Sunday, sunday. So good to me.

Jeg er ikke lenger syk (bare en liten opplysning til alle dere som var bekymret for min helsetilstand. :oD) så imorgen kan jeg atter troppe opp på jobb grytidlig om morgenen. Hurra hurra. Men i mellomtiden koser jeg meg inne med ullpledd og iPod-oppdatering. Og bok ikke minst. Men, det som bekymrer meg er at jeg etter noen flyttinger de siste årene mangler oversikt over CD'ene mine. Noen vet jeg at jeg har, men aner ikke hvor. Jeg vet i alle fall at jeg har hatt dem, men om de fremdeles er med meg er heller uvisst. I tillegg har jeg plutselig oppdaget et par jeg ikke visste at jeg hadde. -Næmmen, HAR jeg den? Hvor har den gjemt seg da? Har jeg noen gang hørt på den? Nei, det har jeg ikke. Flaks at jeg ikke kjøpte den sist jeg var på Platekompaniet og sikla, da. Jøsses.

Jeg har også begynt på en ny bok denne helga. Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. I like. Og nå hører jeg at den roper på meg igjen, så det er bare å rigge seg til med pleddet. Jeg skal jaggu kose meg med et glass Solo også.

1 kommentar:

Vigdis sa...

Goooooooooood boooooooooooooook!