mandag, november 06, 2006

En hyllest til Are Kalvø.

Jeg liker Are Kalvø. Jeg synes Are Kalvø er heit. Rett og slett heit. Han har en fantastisk dialekt og stemme. Pluss at han er morsom og skarp. Jeg fortalte ei venninne at jeg synes Are Kalvø er heit. Hun begynte å le. Selv om hun var enig i at han er litt av en kjekkas så hadde hun ikke hørt noen omtale han som heit. Når jeg tenker meg om så har ikke jeg det heller. Det var ikke en nøye gjennomtenkt uttalelse, mer spontan. Men da den først hadde sluppet ut av munnen min skjønte jeg at det var riktig. Jeg synes Are Kalvø er heit. Nemlig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Døh. Nå får du gi deg med eksotisme-fetisjen.

Tevanga sa...

Jeg står på mitt. Are Kalvø er heit. Men jeg har hørt at han begynner å få måne..

Tevanga sa...

Men hvis jeg lukker øynene og bare hører han prate så gjør det ikke noe.