søndag, oktober 17, 2010

Tevanga følger: Aaron Carter.

Jeg tittet gjennom noen gamle blogginnlegg, og fant der et innlegg om Aaron Carter, Nick Carters lillebror for de uinvidde. I 2006 så han slik ut og jeg ble overrasket over hvilken kjekk, ung mann han hadde vokst opp til å bli. Så gikk det noen år, og Aaron ble igjen bragt inn i min bevissthet (går det an å si det sånn?) da min venn Co gjorde meg oppmerksom på denne artikkelen. Jeg vet ikke om jeg trenger kommentere dette ytterligere.

dettet Youtubeklippet er han noe mer kortklippet, men fremdeles ung, søt og uskyldig. Hva skjedde?

2 kommentarer:

Din venn Co sa...

Haha, fantastisk at du har kommentert ham for noen år siden også. Sikkert det jeg underbevisst husket.

(Apropos hvor søt han var som niåring: Jeg har lite anger på morsomme fjortisår, men Oslo City-besøket er en av de tingene jeg faktisk er litt flau over...)

Tevanga sa...

Hehe, det er vel ikke blant mine stolteste øyeblikk nei. Men jeg kan ikke helt huske de ville tilstandene... Sånn som jeg husker det så dingla vi bare innom litt tilfeldig mot slutten av signeringa. (That's my story and I will stick to it.)